ویزیت در منزل یا هوم ویزیت

ویزیت در منزل

ویزیت در منزل یا هوم ویزیت

یکی از خدمات مهم و کارگشا برای سالمندان عزیز، ویزیت در منزل (هوم ویزیت) است. بعضی از عزیزان به دلایل مختلف از جمله  مشکلات جسمی، حرکتی و غیره امکان بیرون رفتن از منزل را ندارند.

گاهی آلودگی هوا یا در فصول سرد، برف و باران مانع از حضور در مراکز روزانه یا درمانی می شود. از طرف دیگر چون فعالیت ورزشی، فیزیوتراپی، ماساژدرمانی و غیره  برای سالمندان بسیار کلیدی و مهم است که نباید در انجام آنها تردد کرد یا وقفه انداخت. نظم و استمرار درانجام این گونه فعالیت ها، نتیجه موثر و خوبی به دنبال خواهد داشت.

به همین منظور مرکز جامع نگهداری  روزانه وقت زندگی با مجوز قانونی از سازمان بهزیستی، مربیان متخصص و مجرب خود را برای ارائه خدمات به منزل عزیزان می فرستد تا هم سالمندان راحت در منزل خدمت بگیرند و هم به سلامتشان کمک شود.

خدماتی که در منزل قابل ارائه است، شامل فیزیوتراپی، ماساژدرمانی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ورزش تخصصی، حرکات اصلاحی و جلسات روانشناسی، ویزیت متخصص طب سالمند می شود.

ابتدا همکاران در منزل شما حاضر می شوند، ارزیابی های لازم انجام می شود، سپس برنامه شما تدوین و اعلام می شود. ممکن است تنها یک فعالیت یا درمان یا ترکیبی از آنها برای شما توصیه شود.

فقط کافی است عزیزان با مرکز تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم انجام شود. مربیان متخصص در زمانی که سالمند مناسب می داند برای ارائه خدمت نزدشان باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *